Wat is nieuw(s)...

Nieuwe huisstijl

De start van Hans Tönjes als vrijgevestigd adviseur was zo voortvarend dat het ontwikkelen van een website er bij in schoot. Daar is nu verandering gekomen met de presentatie van de huisstijl van Buro Tönjes.

 

Robert Orie van The Satisfactorie heeft op professionele wijze de gehele huisstijl in de steigers gezet. Het was verhelderend en leerzaam om te werken met Robert en zijn staf. Robert heeft jarenlange ervaring in de reclamewereld en maakt voor elke klant een concept op maat. Voor Hans Tönjes Consult, Management en Training betekende dit dat niet alleen de website, het briefpapier en de visitekaartjes gestyled moesten worden. Het hele verhaal van de adviseur en de wijze waarop Hans in contact komt met zijn opdrachtgevers werd meegenomen. Tijdens een aantal gesprekken onstond zo een nieuwe huisstijl waarmee op een overzichtelijke manier duidelijk wordt wat de meerwaarde van Hans Tönjes voor zijn opdrachtgevers kan zijn.

Het mannetje in het logo dat hoekige vraagstukken verhelderd, vereenvoudigd en weer in beweging zet is gebleven. De kleuren zijn veranderd en de te lange naam is vereenvoudigd tot Buro Tönjes. De persoon erachter is nog dezelfde...

Hoewel... Hans Tönjes is weer een stukje wijzer geworden in dit proces waarbij hij met Robert Orie zocht naar focus en naar een pakkende uitdrukking van zijn passie voor jeugdzorg.



Terug naar overzicht